ca-pub-4479956927741525

Zranenia sú najčastejšou príčinou stagnácie tréningu a našich športových výkonov. Pritom je také jednoduché sa im vyvarovať. Ak sa môžete ochrániť pred zraneniami pri tréningu len vlastným pričinením? 

Výživa 

Fitness doplnky a vitamíny sú prvým krokom pre vyvarovanie sa výrazným zraneniam pri šport. Ak sú vaše svaly, kosti a šľachy dostatočne vyživené, riziko úrazu výrazne klesá. 

Strečing 

Ak si doprajete pred tréningom aspoň 15 minút poctivého strečingu, znížite riziko zranenia minimálne na polovicu. Strečing je presne tá aktivita, ktorú rozhodne nesmiete zanedbávať. 

Zahriatie 

Dobré kardio na kardio stroji vám pomôže dostatočne sa zahriať ešte pred hlavnou časťou tréningu. Okrem toho že ochránite a zahrejte svoje svaly a šľachy, doprajete malý tréning aj vášmu srdcu pre jeho zdravie. 

Správne pomôcky 

Už len dobré športové topánky dokážu ochrániť vaše členky, kolená a ďalšie časti pred zranením napríklad pri behu. Kvalitné pomôcky alebo stroje zase môžu prispieť k tomu, že na vás pri tréningu niečo nespadne. 

Metodika 

Veľmi veľa zranení vznikne pri nesprávnom vykonávaní nejakého cviku napríklad na fitness stroji. Vždy dbajte na správnu techniku cvičenia a zranenia vás budú zďaleka obchádzať.

Komentáre