ca-pub-4479956927741525

Cez leto si väčšina z nás vychutnávala grilovačky plnými sústami. Rovnako dobre padli aj langoše a burgre na kúpalisku. Leto však skončilo a váha ukazuje 5 kilogramov naviac. Jeseň je ideálny čas na začiatok cvičenia. Počasie je mizerné a vás až tak nebude bolieť, že musíte tráviť večer v posilňovni. Do ďalšieho leta budete vyzerať tip-top !

 

Začnite úpravou stravy

Prepnite do nového módu stravovania. Leto sa už skončilo a vás až tak nebude bolieť, že si nemôžete dopriať hranolky pri vode. Poproste odborníka na stravovanie, aby vám vytvoril jedálniček ušitý na mieru. Od stravovania vo veľkej miere závisí úspešnosť nášho snaženia. Nakúpte si potraviny, ktoré váš nový jedálniček obnáša a poctivo ho dodržujte. Výsledky a určite čoskoro dostavia.

Požiadajte trénera o cvičebný plán

Keď už ste si zvykli na váš nový jedálniček, je čas začať cvičiť. Ak sa v tom veľmi nevyznáte, požiadajte trénera, aby vám vytvoril cvičebný plán, vďaka ktorému sa dostanete k vašej dokonalej postave. Ideálne je, aby si s vami tieto cviky aj prešiel, pretože ich nemusíte cvičiť správne a výsledky sa nedostavia. Dôležité je, aby ste sa cvičeniu venovali pravidelne.

Nájdite si parťáka

Všetko vám pôjde ľahšie, keď si nájdete parťáka, ktorý pôjde do toho s vami. Požiadajte kamaráta, aby sa k vám pripojil. Prípadne sa k niekomu pridajte vy. Zvlášť v obdobiach krízy je podstatné, aby vás niekto podržal a podporil. A to isté sa čaká aj od vás. Nevýhodou parťáka je, že vás občas stiahne na pivo alebo futbalový zápas miesto cvičenia. Nevadí, aj nové kamarátstvo vám určite prospeje.

Spravte si z toho životný štýl

Neberte svoju snahu tak, že sa budete snažiť tri mesiace, kým dosiahnete výsledky a potom od toho upustíte. Spravte si zo zdravého stravovania a cvičenia životný štýl, ktorého sa budete držať.

Komentáre