ca-pub-4479956927741525

Koniec roka býva vo všetkých malých aj stredných spoločnostiach trochu hektický. Dorábajú sa posledné zákazky, upratuje sa hľadajú sa chýbajúce dokumenty. Čo by ste mali spraviť vy ešte pred vianočným odpočinkom? 

Inventúra 

Ako jednu z povinností nesmiete zabudnúť napríklad na inventúru. Ak pracujete aj s malým množstvom tovaru napríklad v novinovom stánku ,veľká inventúra vám pomôže dať veci do poriadku. 

Účtovníctvo 

Dobrý interný účtovník má vaše účtovníctvo pod palcom celý rok a už v decembri má všetko pripravené na odovzdanie pre daňové priznanie. Keď máte v dokumentoch poriadok, v marci to pre vás bude hračka. 

Nákup tovaru 

Len málo firiem myslí v tomto období na nákup chýbajúceho tovaru – keď to však spravíte, k budúcemu roku budete mať veľa dôležitých vecí už dávno na sklade. 

HR zmeny 

Chcete vašim zamestnancom zvýšiť platPripravte celé zvyšovanie ešte tento rok a od január to môžete aplikovať. Popri vianočnej odmene to bude skvelý prostriedok pre zvýšenie ich motivácie. 

Veľké upratovanie 

Daňové priznanie z minulých rokov, drive, online Cloud, ale aj regály a police. Všetky dokumenty, produkty, ale aj internetové úložiská si preberte, čo treba, archivujte a čo nie, vyhoďte. 

Komentáre