Poznáte to. Je začiatok pracovného týždňa a na vás sa chrtia úlohy z každej strany. V práci ste zaúkolovaný tak, že by ste v nej museli tráviť 24 hodín denne, manželka od vás očakáva, že vyzdvihnete deti a spravíte nákup. Pritom treba ešte dohodnúť majstrov, aby vám spravili nové obkladačky v kúpeľni. Je toho toľko, že je nadľudským výkonom si všetko zapamätať. Prinášame vám 3 najúčinnejšie spôsoby, ako si zorganizovať úlohy a pritom na nič nezabudnúť.

Klasika v podobe papierového zápisníka

Veľa ľudí nedá dopustiť na klasický papierový zápisník a pero. Denne si sem zapisujú úlohy, ktoré ich v daný deň čakajú. Výhodou tohto riešenia je to, že úlohy máte na očiach a nezabudnete na ne. Avšak problém tohto riešenia sú pravidelne opakujúce sa úlohy, ktoré si musíte neustále zapisovať nanovo a len ťažko si v papierovom zápisníku zapíšete úlohu, ktorá vás čaká o 3 týždne. Nevýhodou je aj to, že ak nenosíte so sebou tašku, môže vám neustále nosenie zápisníka začať prekážať.

Aplikácia Wunderlist je ako stvorená na zoznam úloh

Wunderlist dokáže fungovať v podobnom režime ako klasický papierový zápisník. Jeho výhodou je, že ho máte nainštalovaný v telefóne a nemusíte so sebou nosiť zápisník a pero. Úlohy si môžete kedykoľvek editovať a priraďovať k ním dátumy. Po splnení úlohy si task jednoducho odškrtnete ako v papierovej verzií.

Rozdeľte si pracovné a súkromné úlohy cez Google Calendar

Google Calendar je pravdepodobne najinteligentnejšie riešenie, ktoré vám pomôže zorganizovať si úlohy. Jeho výhodou je, že si môžete nastaviť pravidelne opakujúce sa udalosti, farebne úlohy rozlišovať a nastaviť si, že vám každé ráno príde email s úlohami, ktoré vás v daný deň čakajú. Výhodou tejto aplikácie je aj to, že v nej môžete mať viacero kalendárov. Napríklad súkromný, pracovný, školský. Vďaka aplikácií Google Calendar získate skutočný prehľad nad svojimi úlohami.

Komentáre